فریبی تلخ


برای هم چتر باشیم

چتر عشقی برای همه ی عاشقان

در کویر سرد عشق، این سخن از من بگیر
مرگ تو مرگ من است، پس تمنا می کنم هرگز نمیر

********************

شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!

                                          چرا که در تاریکـــ ـی ..

                                      چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

                                              و هر لحظــــــــ ـه ..

                                                 این امیـــــ ـد ..

                                         در درونــــــ ــم ریشه می زند …

                                                     که آمده ای ..

                                                 ولی من ندیده ام!

 



نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:عشق,مطلب عاشقانه,مطلب جالب,عکس عاشقانه,شعر عاشقانه,ساعت 10:15 قبل از ظهر توسط نیلوفرآبی|


قالب وبلاگ Coeur